کانون ادب و هنر دانشگاه آزاد واحد آباده
کانون ادب و هنر دانشگاه آزاد واحد آباده

کانون ادب و هنر دانشگاه آزاد واحد آباده

تمدید ثبت نام با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد و دکتری


قابل توجه داوطلبین گرامی

ثبت نام با آزمون و بدون آزمون مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تا 16 دی ماه تمدید شد . شما می توانید با مراجعه به سایت www.azmoon.org و انتخاب محل دانشگاهی واحد آباده ثبت نام به عمل آورید.

قابل توجه دانشجویان گرانقدر ساکن خوابگاه های دانشجویی

با توجه به طرح تجمیع خوابگاه های دانشجویی و لزوم به دست آوردن آمار ثبت نامی خوابگاه از دانشجویان محترم درخواست می شود از تاریخ 94/09/23 تا 94/10/10 نسبت به ثبت نام خوابگاه اقدام نمایند.

در ضمن هزینه خوابگاه همانند ترم جاری می باشد.

شماره حساب واریز شهریه:

بانک ملی 0105352880003

بانوی جهادگر بر بلندای افتخار

بانوی جهادگر سیده فرانک زمانی دانشجوی رشته علوم قضایی دانشگاه آزاد آباده با کسب مدال طلای تکواندو در مسابقات استان فارس و انتخابییه تیم ملی بار دیگر بربلندای قله های رفیع افتخار ایستاد.

IMG-20151127-WA0006

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در واحد آباده

به همت حوزه معاونت پژوهش و فن آوری و به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد و شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.در این نمایشگاه که با حضور جناب آقای محمدرضا زارع فرماندار محترم شهرستان افتتاح شد تعدادی از دستاوردها و فعالیت های پژوهشی انجام گرفته توسط پژوهشگران برتر در معرض دید علامقمندان به نمایش گذاشته شد.

فرماندار محترم شهرستان ضمن بازدید از نمایشگاه بر اهمیت کارها و فعالیت های پژوهشی تاکید و از تمامی دست اندرکاران تقدیر و تشکر کردند.


آغاز ثبت نام در رشته حقوق عمومی کارشناسی ارشد در واحد آباده


داوطلبین گرامی جهت ثبت نام و یا ویرایش رشته محل دانشگاهی خود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده و رشته حقوق عمومی می توانند بدون هزینه  و از طریق سایت www.azmoon.org این کار را انجام دهند.